Ankor, Föräldrasamråd och Tore???

Mmmmm, mys söndag blev det. Lillemannen och jag träffade A och hennes O och gick i det fina vädret till Sibbarp och matade ankor. Efter ankmatningen lånade vi den fina lekplatsen på Sibbarps camping för ett tag och försökte se ut som om riktiga campare så att ingen skulle skälla på oss. Vi lyckades!!!

Ankmatare 1  Ankmatare 1 och 2  Ankmatare 2

Efter detta satte vi oss i solen och åt lite onyttigheter till lunch. Barnen åt korv och vi mammor (som hade gått och gått och gått och gått hela förmiddagen) åt varsin gooood ostburgare!

På kvällen slängde jag ihop en riktigt maffig och smaskig lasagne som vi bjöd över O och L på. Snart, snart åker vi ju till Egypten och det var hög tid att beställa från tax-free katalogen! Mysigt var det!

Idag har jag varit iväg på "förskole-samråd". Inte världens roligaste möte, men jag fick upp ögonen ännumer för hur bra vi har det på Z:s dagis. Det är en del klydd på andra förskolor och säkert på vår också, men inte alls på samma sätt.
När jag var borta hade pappa J och lillemannen "tältat" i våra sängar och det var visst fullt med lejon utanför!!! Tur att man inte var här...

Måste också bara få berätta för er att lillemannen har varit sååå duktig vid läggningen de sista kvällarna.Jag har ju klagat en del, men nu när han varit så duktig så måste jag ju bara säga det också. Skam den som ger sig!

Nu är det snart natti, ska på utbilning heeeela dagen imorgon, men först måste jag ju bara böna och be om att få veta vem TORE är....snälla berätta!!

Kramis på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, nu bär det snart av!

Om exakt en vecka dricker vi förmodligen massa smaskiga drinkar vid det här laget! =)



Och så får vi ju inte glömma vår "kvällspilla"..

Du vet, en tablett till morgondrinken. en till lunchdrinken och en till kvällsdrinken! ;) tihi!!



Pussa Zak från mig!!

Kram =)

2009-09-22 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback