Solsken, Goa minnen och Fredagsmys!

What happens in Egypt, stays in Egypt.... Det var mottot för resan, men jag tänker ändå dela med mig av mina äckliga bilder så att ni kan sitta här hemma och känna avundsjukan komma krypande, för det borde den!

( Vill bara upplysa er som inte vet att om ni håller "musen" på bilden så kommer det upp en tillhörande bildtext! De små bilderna kan man även klicka på en gång för att få dem större, när man vill ha dem små igen klickar man en gång till !)

 Kl 05.40 på Kastrup...Skål!  FRAMME!  Red Sea...behöver jag säga mer!  Hårt, hårt arbete!

Mest dricks till städaren vinner 1  Mest dricks till städaren vinner 2  Mest dricks till städaren vinner 3  Ska den sitta såhär???!!!

Fullt ös på mig och mitt band!!!  Dansyra!  Ja, vi skulle ju såklart vara med!  Yeah!!!

Vad sa ni att hon hette...??? Anna Anka...har aldrig hört talas om henne...

Vi träffade minsann Rambo också!  Och galenskaparna värmde upp i poolen!  Man behövde ju inte tröttna på varann...  ...för då var det ju bara att byta ett tag!  Spicy!  Waterpipy!
Ja, och även om vi tröttnade lite på varann...

Usch, är det BARA 28 grader idag???  Underbart!  Snorkeltur!  Underbar snorkling...  The captain och en av alla vackra fiskar!

Tjajorna!

Plums!  Watch out!!!  Brownie...  Suddigt i taxin!  Shoppingtajm!

Fishtajm...klart att man ska ha en fiskarhatt...  Färska fiskar...det är bara att välja...  Vattenpipetajm!  Mmmm...??!!...MIN kille!

Mitt goa resesällskap!

Blue Lagoooooon!  Beautiful!

Lika som bär???  Våra BSB-killar  I den mysigaste affären, hos gubben som gjorde våra smycken!  Finaste smyckena!  Ville ni nåt?!?!  Älskling, kan du smörja mig på ryggen?!!  Den berömda fontänen!  Me!

Jag gillar tuffa killar...  Bye, Bye Egypten!

TACK mina goa vänner och Daddy J för en supermysig resa tillsammans!

Ikväll har lillemannen och jag haft fredagsmys med popcorn och hallonbåtar...kan det bli bättre! Imorgon blir det en runda på stan för att hitta varma vinterkängor till Z!

Lite manikyr får avsluta min kväll! Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

vad dina bilder har den effekt du vill , så avundsjuk så....... här är jo kallt å blåsigt.

2009-10-09 @ 22:18:36
URL: http://www.nexingthomsen.blogspot.com
Postat av: Fexan

Vilka harliga bilder. Jo tack visst blir man avis sjalv e vi hemma hela familjen o e forkylda, jattekul...

2009-10-12 @ 10:16:23
Postat av: Anonym

Tack själv fantastiska du för en underbar semester!

Vi fick till en del bra foto minsann!



Tror dock att din "Anna Anka"-bild vinner! Den är verkligen klockren! haha!



Puss o Kram =)

2009-10-12 @ 11:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback