Öroninflammation, Släktmys och Avkoppling!!!

Så fick lillemannen ont i sitt lilla öra igen. Det fick bli en tur till Ahlmansgatan!!! Ni som känner mig vet att jag helst inte går dit, men vad gör man när det är lördag!?!? Som tur jobbade dr E där i lördags. E och jag jobbade ihop på vårdcentral när jag väntade lillemannen och inte fick jobba i ambulansen med den stora magen! Det blev en PC-kur och så är han snart bra. Han har ju inte varit sjuk precis den lilla skatten, men lite ont på nätterna har det varit. 

Vår lilla familj åkte ner till goa kusinen och hennes familj i lördagskväll i Y-town! Där hade minsann mannen i huset lagat lasagne, och den var så god att jag fick lite panik över vad vi ska bjuda på nästa gång?!?! Då sa pappa J att han skulle laga maten nästa gång....perfekt! Till efterrätt krängde vi oss marängsviss och sen låg vi och däste i soffan! L och Z lekte så himla bra med varandra heeela kvällen. Massor med bus och bara en eller två lusingar! När vi skulle gå hem kom L till Z och sa: -Hej då Z, jag kommer sakna dig!!! 
NAW!!!! Så goa dom är!

Nanananananananana.....BATMAN!!!  Lill söte göte och jag!  Aktivt tv-tittande

Kraaauuum

Idag har det varit lite förmiddagsstädning och sen kom famo och passade lillemannen så jag och pappa J kunde gå och se UP! Underbart...vi hann med en lunch på ENTRÈ också. SUPERGOTT, indiskt!

Chicken tikka Sizlar  Sizlar igen!  Min Tikka Masala...jag kunde såklart inte bärga mig!

Filmen var bara bäst. Superhäftigt när tecknade filmer är så välgjorda att man tror de är på riktigt, det gillar jag. Det blev många glada skratt och några tårar också i biomörkret. Ni måste gå och se den!

UP!  UP!

Nu kallar kudden på mig! Imorgon åker hela familjen till fafa och W för nån dags mys på landet!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback