Nattjubb, Gottekväll och Kalops!

F´låt fafa och alla andra. Det var ju alldeles för längesedan jag skrev. Phu, ibland hinns det bara inte med! Jobbade i fredags natt. Lagade goe maten till mina goa arbetskamrater. Pasta och en sås med kyckling och lite vitlök och annat. Natten var ok, mycket att göra, men vi stressade inte ihjäl oss. Hann med lite skitsnack på akuten också mellan turerna. Dessutom gav A igen för gammal ost. Hahaha, hon hittade en intubationsdocka i sin säng en natt när hon skulle vila lite för ett tag sen och skrek över hela stationen. I fredags fick dock de två ansvariga sitt straff. När de skulle gå och bädda ner sig var det fullt av knäckebröd i sängen....hahahaha!!!

01.30 en fredagsnatt!  En av

På lördagen passade jag på att nanna innan jag stack till momo där lillemannen varit. Lilla momo har fyllt år (GRATTIS!!!) så vi skulle fira lite hemma hos mina kusiner. Där blev det mys med god mat, bubbel och rött!

Min   Killarna!  Momo och F  Jag och E (lite suddig, men dock)  Mmmmm, livet på en pinne!

Idag efter frukost åkte lillemannen och jag iväg och busade loss med killgänget. Även söta J har börjat gå och är som en i gänget. Oj, vad tiden går!

Koncentration!  Lillebror Bus  Ännu en go busungen!

Ikväll har vi fixat lite härhemma. Lagade kalops som fick stå och puttra på spisen i två timmar. Det gav dock lön för mödan när vi satte oss vid bordet och lillemannen tog en tugga, tittade på mig och sa: Mmmmm, det var en god kalops mamma!!!
Han är bara det absolut bästa jag vet. Underbara lilla hjärtat!!!

Natti och haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback