Min goa goa unge, Vipan och Tillbaks till jobb igen imorgon!

Min goa unge skulle precis gå och nanna. Vi har en liten "tradition" som är att man först ger honom en "buttispuss" (han har nappen i munnen och så pussar man på den) och sen en vanlig puss. Jag läste en saga och sen skulle han nanna. Daddy J är inte hemma och när jag pussat Z säger han bekymrat:
-Pappa e inte hemma...han måste ha en puss??!!
Naw...vad göra. Jag sprang och hämtade mobilen och tog en bild av Z när han "buttispussar" pappa. Så nu har vi skickat iväg den!
Jag bjuder er på en buttispuss också:

BUTTISPUSS!!!

Har varit på Vipan hela dagen idag. Startat upp en ny årskurs 1. De har ett omvårdnadsprogram med inriktning mot Räddning och Ambulans (RoA) och där är jag och håller utbildning. Lika roligt varje år eftersom de nya ettorna är så himla unga och nervösa och inte helt mogna. Men efter att ha följt dem i tre år är det såå roligt att se hur de utvecklas. Spännande!

Ikväll blir det en STOR kopp te framför Desperat Housewives och sen bums i säng eftersom jag ska tillbaks till jobb på riktigt imorgon efter semestern.

Kramis kramis!

Kommentarer
Postat av: Daddy J

Buttispuss på dig min goa busunge!!Eckar daj!

2009-10-13 @ 23:19:58
Postat av: Anonym

Gud vilken go bild!!

Han är ju bara för söt Zakemannen!

2009-10-14 @ 22:00:34
Postat av: Tant Lena!

Ja, det var från tant Lena då alltså för det glömde jag ju att skriva!

2009-10-14 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback