0-1, Jobbnatt och Hemlängtan!

Nu sitter jag här på mitt jobb och längtar hem....hatar verkligen nätterna. Sover hela dagen, och när jag väl hämtat hem gullungen och påbörjat familjemyset så är det dags för mig att gå och jobba. Precis när det är dags för mjukisbyxor och Nicke Nyfiken på tv:n.

Jaja, idag fick jag se några sekunder på MFF matchen, eftersom det var nån som bestämde sig för att få ett Ep-anfall mitt i klacken! Det slutade väl och jag som aldrig sett den nya stadion tyckte det var roligt att få komma in och se! Tyvärr slutade ju matchen 0-1...

Nä, nu står vi på tur så det är lika bra att jag sätter punkt! (eller utropstecken blev det visst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback