Under bordet, Vattenlek och Myyyys!!!

Längesen jag skrev...dåligt av mig, men ibland räcker bara inte tiden till. Har haft en hel del jobb i veckan, bytt till vinterdäck, börjat träna igen, och tagit hand om familjen någonstans däremellan!!!

I måndags hade dock lillemannen och jag bus hela dagen med L och P o J. Vi började med frukost ihop och sen var det fullt ös. P har fått en elbil av sin farfar och Z har inte riktigt vågat innan, men i måndags var det gasen i botten och rätt in i ett träd som gällde! Lite vattenlek hanns också med.

Under bordet!  Vattenlek  Tutut!

Hinner inte med att uppdatera er mer just nu, ska hämta mamma o S på Svågertorp, de kommer hem från Egypten idag!!!

Vill bara visa att vi hunnit med en del myyyyys den här veckan också!

MYYYYS!

Pusssålänge Hejsålänge (som lillemannen brukar säga)

Kommentarer
Postat av: Fafa

Skönt att du har tränat på att byta Vinterdäck...

Då väntar jag med det tills min sköna dyker upp nästa gång...!



P.S. Jag har sånt där "Kors" ,ente om halsen men väl bak i bilen...



Peace n Love, Fafa

2009-11-19 @ 23:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback