Partyfredag, Varning för barn och Surr i huvudet!!!

Åhh, vilken härlig helg...
I fredags förberedde N och jag oss inför barnmässan som varit i helgen. Fixade allt och satte upp vår monter. Mitt i montern har vi haft en ambulans! Superhäftigt såklart!
På kvällen när jag lämnat lillemannen till momo bestämde jag och N och R oss för att ha en liten "after work". Sagt och gjort, hem till R på ett glas innan vi gav oss ut på stan. En runda till Stortorget för att kolla in Wheel of Malmö som jag tyckte var lite häftigt faktiskt och sen blev det några glas på Lilla Torg! Träffade lite trevliga människor där som vi snackade loss med. Kul med nytt folk! Kvällen avslutades med chili cheese på Max...mmm!!!

Måste tyvärr säga att vi har nåt krux med datorn och att det därför tar ca 10 minuter att lägga upp en enda bild här på min blogg, så ni får klara er utan bilder i några dagar om det inte sker något helt oväntat.

Dagarna på mässan har varit superroliga. Fullt med busungar och deras föräldrar. Det har ritats fina teckningar, ätits godis, blinkats med blåljusen och så har vi visat hur man får upp främmande kroppar ut luftvägen på ett litet barn. Det har verkligen känts som att de flesta var väldigt intresserade! Känns dock som att man har en massa surr i huvudet nu ikväll, det är jobbigare än vad man tror att stå på mässa!
Lillemannen var och hälsade på med momo i lördags och kom en runda till idag med famo och Daddy J!!! MYSCH!

Nu ska jag ta mig ett fotbad eftersom mina fötter har stått upp en hel helg!!!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback