3 x M, Julfix och Önskelista på gång!

Idag har det bara varit mys som vanligt på lediga lördagar. Min gamla skolkompis C kom hit ikväll med sin son M. Därav 3 x M (Mys Med M...)roligt va?!?!
Galenpannor! 

                                                  Är popcornen klara snart???
                            Är popcornen klara snart??

Innan idag åkte lillemannen och jag ut till G i Svedala för att hjälpa till med lite julpyntande. Där blev det en fika och lite adventsmys också! 
                                           Adventsmys med min goa kille som aldrig vill vara med!

Ska göra mitt allra bästa för att inom kort presentera lillemannens önskelista här till er som vill ha den!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: momo

Du är ju riktigt vitsig!! 3 x M, haha

2009-11-28 @ 22:34:01
Postat av: Momo igen

Söta rumpor har dom små killarna

2009-11-28 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback