På jobb!

Wow, vilken grej det var med det där spikmattan. Helt underbart. Svider och bränner lite i början, men efter typ 5 minuter börjar man känna hur blodet pulserar i hela kroppen, man blir alldeles varm och avslappnad. Jag har bara legat typ 15 minuter i taget än sålänge, men jag gör det innan jag går och lägger mig och när jag valnar på morgonen känns det som att jag fått massage över hela kroppen kvällen innan....PROVA!!!

Igår var jag och J och lite andra familjemedlemmar och såg Tommy Emmanuel på konserthuset. Det är en gitarrist som är helt galet duktig. Gå in och kolla honom på hans hemsida, jag lovar att ni inte ångrar er!

http://www.tommyemmanuel.com/

Sitter på jobb nu och har det ganska lugnt. Ska sätta mig med mina lastbilsböcker en stund!!

Kommer lite bilder senare ikväll på söndagens korvgrillning på stranden!

Kommentarer
Postat av: Anders Beroendecentrum

Provade oxå spikmatta igår. Det var coolt. Ska köpa en nästa vecka!

2009-05-19 @ 09:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback