Körkortsplugg, mys och Bio!!!

Inatt var det jobb som gällde, fast lugnt hade vi det för en gångs skull! När jag kom hem blev det ändå några timmars sömn och sen har det pluggats teori tills ögonen blödde. Lillemannen kom hem från dagis och busade lite med oss. Rätt som det var hittade jag inte honom någonstans, men jag hörde att han pratade....hahaha hittade honom i hans leksakskorg!

Tittut!

Efter ett tag kom famo som var så gullig att hon ville passa Z när jag och storprinsen gick på bio! Har sett Änglar och Demoner...superbra! Har läst boken och bet på naglarna hela filmen. Så himla spännande...

http://www.sf.se/filmer/film/10002914/Aenglar-och-demoner  

När vi kom hem hade J köpt med sig lite mat hem. Pommes och nötbit! Z var fortfarande vaken med famo och hade precis borstat tänderna. Så öppnade J sin mat och Z som älskar Pommes visste inte riktigt hur han skulle lyckas få smaka eftersom han redan hade borstat....det lilla leendet får precis som det vill och till slut fick J vräka in för att inte lillemannen skulle äta upp alla pommesen! Naw, mina goa killar!

Slurp!

Imorgon blir det nya äventyr, men nu kallar sängen! Natti


Hittade denna goa bilden på mina killar och vill bara lägga in den!!!
Mina killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback