Jobbhelgen är slut!!!

Nu har jag jobbat färdigt för denna helgen! Nu är det dags att på allvar ta tag i pluggandet till mitt lastbilskörkort....blä....! Hahaha, jo, ni läste rätt! Våra nya ambulanser i Malmö väger mer än 3,5 ton och då kvävs det lastbilskörkort. De som tog sitt körkort innan 1996 har dock dispens när det gäller just utryckningfordon, men det har ju inte jag gjort...
Så, de närmsta dagarna blir det hårdpluggning för lastbilskortet....kan ni se mig som trucker??? I och för sig är det bra, för man SKA ju ha en hängbuk när man kör lastbil så jag passar ju bra in!

Hamnade på bild idag på ett branduppdrag med ambulansen. Om ni vill se lite bilder som tas vid olika olyckor och större händelser finns det en bra länk: www.pppress.se

Syster yster

Lillemannen har haft en helmysig helg på landet och har legat och snackat i sin säng en hel imme nu för att rensa ut alla tankar och intryck! Nu har han nog varit tyst i 2 minuter så jag håller tummarna för att han somnat!

Kramis på er!!!

Kommentarer
Postat av: åsa

ha ha! måste vidarebefodra just den här raden: "I och för sig är det bra, för man SKA ju ha en hängbuk när man kör lastbil så jag passar ju bra in!" till Kim! :-) Tycker faktiskt inte riktigt att det stämmer varken på dig eller på honom! hoppas allt är bra! kram på er allihop

2009-05-11 @ 12:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback