Jobb och ny färg på håret!

Hej hopp!!
Idag efter att jag lämnat  lillemannen på dagis åkte jag och chefen till en förskola/skola och visade ambulensen. Skolan har samlat in 200 nallar i olika färger och former som de vill att vi ger till de barn som blir sjuka eller skadade och behöver åka med ambulansen! Så himla gulligt och omtänksamt tycker jag!
Goa ungar var det i alla fall med massor av frågor och tankar!
Efter det blev det ny färg på håret för mig, åkte till min frisör i Lund och bestämde mig för att "Blondes have more fun", så nu är det blont för hela slanten!
När lillemannen hämtades hem från dagis var min yngsta kusin J här eftersom han får gitarrlektioner av min J. Lillemannen börjar tycka det är väldans roligt att busa med killar och körde loss bland alla sina bilar med kusinen min!

Bilbus!

Ikväll somnade han tidigt efter ett varmt bad och lite lek med tågbanan...så...nu är det dags för mamma/pappa mys med en rolig film och kanske lite gotter om man har tur!

Kramis Kramis

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hallå snäckan.... förväntade mig en bild här på bloggen på nya hårfärgen....

;)

2009-05-07 @ 17:48:57
Postat av: MARIE

JAG VILL OCKSÅ SE NYA HÅRFÄRGEN!!!

2009-05-07 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback