903, bus med famo och nya håret!

Idag har det varit jobb, jobb, jobb. Varit på dagbilen idag. Jobbat mellan 7.30 och 19.30...blä, långt pass! Hade med mig en läkarstudent. Naw, snäll som han var och är, skulle han hjälpa till att köra in en patients rullator och bära in hans påse med saker på sjukhuset...Det blev en rolig syn när han kom promenerandes...hahaha....tyvärr blev det en lite dålig bild, men lägg märke till "ciggen" i påsen! Det såg bara för roligt ut!

Studenten D!

När jag kom hem från jobb var famo och Jinge här och busade lite med Z. Famo och Z höll en gitarrkonsert till min ära...mys!!!!

Gitarristerna!

Ska lägga upp en bild med mitt nya rufs också. Försöker kanske bli en ny blondin-bella!!! Hahaha, nä kanske inte, men det ser lite gulare ut på bilden här än vad det är i verkligheten! Jajaja, jag är helnöjd i alla fall!

Nya Blondin-Bella???

Nu ska jag sätta mig i soffan med lite te och kanske ett litet kex med "goe-osten" på....slurp!
Natti på er så ses vi en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad kul och läsa om er! Håret blev kanon!! Kramar

2009-05-09 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback