Vårkänslor!

Idag gav lilleman mig en liten sovmorgon till kl 9 på vår lediga dag! Skönt...Tror fortfarande att han lever lite i vintertid. Då hoppade vi i alla fall direkt upp ur sängen och snabbade oss ut i vårsolen. Några timmar på lekplatsen och sedan en korv med bröd blev det innan vi nu är hemma för en liten middagsvila!

När busen vaknar ska det iväg och klippas hår! Han har en kalufs som heter duga så det ska bli roligt att få en riktig liten kille igen!

Nu måste det nog drickas en kopp kaffe i solen på vår mysiga balkong!

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag bara väntar på att få se denna ljuvliga lilla unge nyklippt. Ska jag verkligen behöva gå och lägga mig utan att få uppleva detta. Kommer att bli svårt att sova i natt. /Momo

2009-03-31 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback