Vin, musik och en fantstisk kväll!

Igår kväll spelade StämBandet (http://www.stambandet.com/) på Millenium i Höllviken! För er som inte vet så är det min goa sambo som är gitarrist i bandet. Jag hade bokat bord med goa vänner, en av dem är lillemannens "doggisfrökken". Kvällen blev suuuuper! God mat (även om vi fick vänta lääänge på den), gott vin och sååå himlans roligt. Vi tog bussen dit och sen började snackfesten! Snack, snack, snack och sen kom J och bandet och spelade. Alla på stället var på superhumör och även vi. När dom började spela kom söta A med pojkvän och familj för att lyssna också. A och jag har hängt ihop sen Lunds nations tiden. Vi dansade tills mina sandaler gick sönder och sista bussen skulle gå. Det gjorde den 02.26. TACK alla för en superkväll!

Partytjejer 1  Partytjejer 2 

Nu är det vila och vätska som gäller innan natten på ambulans 914 hägrar! Konstigt är det, men när man har druckit lite själv är det sååå roligt på alla uteställen, men när man är nykter och på sitt jobb är det inte alls lika roligt att gå in på uteställena vid 03 på natten och hämta "fyllesnudor"...

Kram sålänge och sov gott i natt!

Kommentarer
Postat av: Momo

Härligt att ni hade en bra kväll. Hoppas momo kan få följa med någon gång.

2009-06-27 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback