Stranden, Vind och Sov gott Michael J...

Härlig dag igår! Efter att vi vaknat åkte hela familjen och en kompis A till Klagshamn på lite strandmys. Det blåsete ju en del så vi lade oss i lä och hade en helskön dag med bara slappning och mys. Hann med ett dopp också! När vi kom hem insåg vi att vi nog gjort ett smart drag eftersom det blåste jädrar i det. Vi hade inte riktigt märkt hur mycket det blåste i vår skyddade tillvaro på stranden!
Här kommer lite goa bilder från strandbesöket:

Jag vill inte vara med på foto!  Soldyrkaren!  Tupplur!  Glass i stora lass!

På kvällen blev det en god pasta med hemgjord tomatsås och starka korvar!
Precis när jag gått och lagt mig kom J in och sa att Michael Jackson är död... Så konstigt, så stort!?! Eller det är nog mer konstigt att han är död än att han dog. Han verkar ju inte ha mått riktigt bra på sista tiden!

Kram på er! Nu väntar en helg med jubb och jubb och jubb, men lite trevligt ska det också hinna bli ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Babe, jag måste bara ha di där brillorna...

Jag e vile o ge Motorsågen till Zak i byte...

(Inköpspris cirkus 3.500:-) Fafa

2009-06-26 @ 23:09:29
Postat av: Momo

Ja fafa, jag vet inte vad jag ska säga om brillorna, Zak åtminstone helt klart intresserad av motorsåg, brrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmm

2009-06-27 @ 00:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback