Skogen, mys och gräsklippning!

Idag har varit en mysig dag! Jag och lillemannen åkte till momo eftersom pappa J åkte till Göteborg tidigt idag för att gå på ACDC ikväll!
Vi bestämde oss för att åka till Sally som är en vän till familjen och hon bor ute i skogen utanför Höör i världens mysigaste hus. Väl däruppe har vi bara funnits till, ätit god lunch och busat i skogen. Lillemannen fick en gräsklippare idag så han har klippt allt gräs till Sally (även om hon kanske får göra om det igen en annan dag...)

Sixten med självlysande ögon på en stubbe i skogen!  Finaste huset!  Gräsklipparen

Åhh, vad härligt det är i skogen, även om det var lite svalt när vi kom dit vill jag bara ta av mig skorna och bli fuktig om fötterna, lyssna på allt fågelkvitter och bara finnas! Sååå underbart, ibland undrar man hur man bara kan få för sig att bo i stan?!?!

Ikväll nannar Bus hos momo eftersom jag ska upp i ottan och jobba och pappa inte är hemma, jag har myst med fotbad och lite rött... Mmmm, skönt, men ändå tomt när ingen är hemma!

Kram på er så ses vi snart igen!
 

Kommentarer
Postat av: Momo

Ja, det har verkligen varit en härlig dag i skogen.

2009-06-21 @ 21:56:00
Postat av: Felicia

vad mysigt det ser ut

2009-06-22 @ 11:39:17
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/
Postat av: sally

Kära Jeanette

Det var såååå underbart att få besök av Dej Lisa o Din underbara lilla prins.

Du sände ju också bilder som Du tog av huset och jag blev sååå glad.

Men vad hände ???? Jag som är usel på data, tänkte att nu sparar jag dom för alltid ... så jag la dom i mina favóriter.

När jag nu ska njuta i lugn o ro o titta igen ... vad får jag till svar !!!! failed message !!! så bilderna är borta.

Jag ska kolla på ett ställe till men om dom är borta så hoppas jag att Du har dom kvar.



Kom på besök snar igen det var så mysigt att ha Er här.



Bamsekram till ER ALLA Sally

2009-06-24 @ 19:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback