Magsjuka, Åsnor och Bad!

Phu!! Har haft den stora äran att vara magsjuk nu i 2 dagar....sådär roligt. Fick tyvärr stanna hemma när heeela mitt lag från jobb skulle ut och käka på Gränden igår kväll....så tråkigt! Jaja, kvällen innan magsjukan satte in jobbade jag natt. Körde som galningar hela natten med en liten grillning hann vi med! Mysigt...tror minsann att vi fick sitta ner säkert 3 minuter tillsammans och äta innan det blev larm, larm larm... Hahaha, fick världens kommentar av en liten go utländsk kille mitt i natten. De skulle försöka charma oss på en gård när vi kom. Tänk er en söt liten kille på typ 10 år som ställde sig i någon slags hip-hop ställning och pakade på mig och typ sjöng:
"Jag skulle vilja skära av mig huden...för den där bruden!
Herregud, vilket roligt jobba man har för det mesta!

Snabbgrillning!

Idag mådde jag i allfall bättre på morgonen så det blev en utflykt. Jag, pappa J, lilleman, momo och min yngsta kusin, åkte ner till Ystad djurpark. Det blev matsäck, massor med roliga djur, glass, bad och mysmiddag i Ystad innan vi åkte hem. Överraskade mofa med ett litet besök på bilfirman där han jobbar också! I Ystad träffade vi min äldsta kusin som snart ska ha lite tillökning och hennes goa pojke L för lite bus!

Matsäcks-dags  I like to move it, move it....  Titta pappa!  Julskinkan!  Sötaste kossan Mu!  Donkey!  Badbus!  Mera bada mamma!  Det ska börjas i tid...  Största magen...  Bus med L och pappa!

Skickade förresten det fotot på grisen till min chef och skrev att jag inte trodde han hade semester än....hahaha! Hoppas att man är välkommen till jobbet imorgon!?!

Nu är det en dusch som gäller och sen bums i säng för att kunna gå upp i ottan och fara iväg till jobb! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Momo

Tack för en underbar och mysig dag

2009-06-30 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback