Jubb, jubb och lite mer jubb!

Phu, ibland är det svårt att hänga med. Just nu är det mest jobb och plugg som gäller för hela slanten! Jobbade igår, hade lite utbildning på kvällen. Jobbade idag och ska plugga hårt den tiden som nu återstår. Idag är det ju mindre än en vecka kvar. Men, men, bara det går bra! Sa till min storprins igår att det faktiskt är det enda jag önskar mig just nu!

Förresten är jag inte det minsta intresserad över att höra att min lillprins är ful för att vi klippt honom. Han är överlycklig och vill klippa sig mest hela tiden och jag tycker det är underbart att se honom glad! Så, FAFA, jag betackar mig dumma kommentarer men tackar såklart för tuppavingarna!

På söndag åker jag och mamma och lillprinsen till Ikea en runda och ska fixa lite grejer till Z "nya" rum! Ska fixa till det lite nu snart, måla och ny säng och lite nya möbler och så! Tänk så liten den lilla busen kommer vara i en stor säng...naw!

Ikväll blir det nanna av tidigt och upp i ottan för plugg!!!

Nattikramar och ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min Bästa (hitills!),i villfarelsen om att va "Hipp"gjorde jag väl ett sk " Traverklamp" men du känner mig nog

för bra för att veta att det enda jag ville va att få sagt att din "Blogg" behöver ett stänk av RocknRoll...

Nu e d slut med "Mys o Pys...No Mercy, Fafa

Lavv Jo, Fafa

2009-06-04 @ 23:21:21
Postat av: Anonym

Goa Nettan,Fafa här igen (dagen efter)!

Jag har bestämt mig för att lägga ner mitt Facebook

och sluta med att skicka dumma kommentarer stup i kvartern.Ta gärna bort mina tidigare,om det nu går...Jag skäms! Fel Forum för mig...

Saknar er,Fafa

2009-06-05 @ 13:31:27
Postat av: Annors po alkohåålen

Man kan icke ha finare frilla!!!

2009-06-06 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback