Grimaser, Ikea och Bad

Igår blev det en tur till momo på eftermiddagen för att senare åka hem till mina kusiner och grilla lite! Min ena kusin F leker mer än gärna med lillemannen vilket är väldigt skönt för en mamma ibland. Lillemannen var på ett strålande humör och jag tänker här bjuda er på en session av grimaser som han bjöd på:

1

2

3

4

Hahaha, han är en galen unge den, undrar var han fått det ifrån...!?!?!
Vi drack massor av vin och sen åt vi massor också. Vi grillade, åt ost och kex, jordgubbar och glass, gotte och popcorn! Mmmm, var gott med en riktig vräkar kväll! Tzatzikin till det grillade köttet gjorde att jag var tvungen att gå upp vid halv 4 inatt för att borsta tänderna igen...., jaja, det var det värt!
Kusinen min hade minsann fått en autograf som en tjej i 15-års åldern såklart är väldigt lycklig över...

Gotte!  Ännu mer gotte! 

Idag har jag och lillemannen och momo varit på Ikea och shoppat loss till hans "nya" rum. Det blev sängkläder till en STOR säng, gardiner, bord och stolar, kuddar och lite allt möjligt. LÄNGTAR så till jag har tid att börja fixa rummet till honom. Ska bara skriva upp först....

Helgen blev super även om ingenting var planerat från början, lillemannen och jag avslutade med ett gosigt bad tillsammans ikväll!

Badmys!

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Famo

Hej Nettan och Zakemacke! Ville bara skicka puss och kram

2009-06-08 @ 12:45:54
Postat av: åsa&leon

COOL han är i nya frissan! leons hår är på utväxt, han ser ut som ett troll :-) vore kul att ses snart. vi måste boka in nåt, men hur lätt är det med er upptagna familj ;-) vi hörs kusin. hälsa grabbarna dina. KRRAAAAAAAAAUUUUUUUUM

2009-06-08 @ 14:34:26
Postat av: Musse

Låter som han har fått det ifrån dig =D (stateing the obvious)



Kul att ni hade det trevligt då!



Tänkte jag drar in ett inlägg här utifall du hade svårt att komma ihåg vad bloggadressen var!



Kram || Musse

2009-06-08 @ 23:37:19
URL: http://wealthie.blogg.se/
Postat av: Anonym

guud vad kul kväll. hahahaha söt Z är på bilderna

2009-06-09 @ 11:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback