Ystad, Rögad makrill och Byggare BOB

Popcorns-mys En liten bild från vår popcornkväll häromdagen!

Hemma igen efter en liten tripp till mofa och Ystad. Igår eftermiddag tog vi en tripp till Kåseberga för att köpa lite förätt inför kvällens grillning! Slurp, det finns så mycket gott så man har svårt att bestämma sig. Det blev i alla fall lite rökt makrill, ål och rökta musslor....Mmmmm! En god glass och lite spring i backarna hann vi med också!

Bus i Kåsebergabacken!  J på rögad makrill jakt!  Glasspaus!

På kvällen blev det grillning i lite busväder. Det var så fint när vi började, men sen kom regnet! Tur det var tak på "lusthuset". Lillemannen han sprang omkring i det blöta och stortrivdes!

Grillmys i regnet!  Bus på grillkvällen!

Idag åkte jag och mofas fru L in till Ystad för lite handling. Min plastsyster har precis fått en liten flicka och mofa och L ska åka över till dom i England på måndag och då behövs det ju nån liten present. Jag ringde min kusin vitamin och hörde om hon hade lyckats klämma fram sin bebis som är beräknad till idag, men icke sa Nicke...Eftersom dom bor i Ystad så var det ju alldeles utmärkt för deras lilla familj att komma hem till oss och fika då så dom små fick busa av sig! Kanelbullefika blev det!

BUUUUS!!!

Ikväll är pappa J och jobbar lite så lillemannen och jag har klarat oss själva. Det blev en god spagetti och köttfärssås till kvällsmat och plötsligt när jag stod där och lagade den kom Byggare Bob på besök!

Byggare Bob!

Imorgon är det jobb igen men inte förrän på natten! Därför blir det lite nagelfilning och fixande nu så jag kan sova lääänge imorgon!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

envis jäkel här inne. han sitter säkert på tvären eller nåt! vilka goa ungar på bilden ovan :-) tack så mycket för fikat!

2009-07-22 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback