Moppe, Allsång och Inbakad fläta!

Idag har vi köpt en moppe! Hahahaha, jag ska numera bli moppe-brud. Fick man inte när man var 15 så är det minsann på tiden nu!

Snygg va??? Tänk er den med en het moppe-brud på!

Inatt har det varit jobb, jobb, jobb. Fast jag fick en fin fläta av min arbetskamrat direkt på kvällen så jag har ju varit snygg ialla fall!

Flätan!

Ikväll åkte vi iväg på Allsångskväll i Pildammsparken! Faktiskt väldigt mysigt, även om det såklart är lite pensionärsvarning på det hela! En kompis till oss är med och sjunger på scen så det gjorde det hela lite roligare! Picnic med vin och ost och pastasallad så var det supermysigt! Lillemannen han diggade med hela kvällen
(sorry L, men du måste vara med på bild!)

Allsång 1  Allsång 2  Allsång 3  Allsång 4

Nu är det snart natti natti eftersom vi ska iväg på konfirmation imorgon av min lilla kusin (eller faktiskt mitt gudbarn också)
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Ormen

Vilken fin fläta! Vem har gjort den? Den personen måste ha gjort sådana tidigare!!!

2009-07-24 @ 23:45:19
Postat av: Momo

Vilken fräck sak, Vad sa den lille?

2009-07-25 @ 07:29:33
Postat av: kusinen

åh! cool moppe. så ni slog till till slut :-) jag har slagit till och skaffat blogg! asawulff.blogg.se (haha) KRAAAAAUUUM!

2009-07-26 @ 10:24:56
Postat av: Felicia

Visst är jag väldigt liten va?

2009-07-28 @ 19:54:20
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback