Badpojken, Skjuts hem och Rajraj!

Har hunnit med lite badande sedan sist. Så himla gott att bara kunna dra till stranden när man känner för det. Lillkillen är ju inte precis sen att hänga på och älskar ju vattnet. Träffade goa L med sina två pojkar på Ribban härom kvällen för ett litet kvällsdopp!

Badpojken!  Badgänget! 

I torsdags på jobb sa min kollega för dagen M att han skulle skjutsa mig hem på sin "vespa" ( är lite orolig för att skriva fel så man inte trampar på några tår ). Han sa att han hade en extra hjälm med sig, men när allt kom omkring hade han nog lagt av den hemma. Det slutade i alla fall med att vi fick ta saken i egna händer och hittade en gammal avdankad brandmannahjälm på jobb. Vi flög i alla fall fram hela vägen hem och det var sååå roligt!

Tut, Tut

Igår när lillemannen var lämnad till fafa och V var det dags för lite rajraj. Det började med lite After Work på St. Gertrud och sen drog vi en repa till Möllan också. Jag drack såklart inte speciellt mycket eller länge, men efter som både jag o M skulle upp och jobba idag så var ju tanken att vi skulle gå hem tidigt. Lätt! Varför lär man sig aldrig??? Själv gick jag och lade mig 01.15. Klockan 03.00 kom tidningen (måste vara nån j-a semestervikarie som inte fattar att man ska smyga ner tidiningen i inkastet eftersom normala människor sover klockan 03). Klockan 04.20 kom J hem och kl 05.20 ringde min klocka. Det regnade ute, men det var bara att packa sig ut på cykeln och sticka till jobb! HÄRLIGT!!! Jaja, kul hade vi igår även om regnet igår kväll gav mig rejäla skavsår på mina stortår....

Skoooor!Vacker vy från min plats på St. Gertrud  Hittade en barna vagn på bussen mot Möllan med en....docka i.....  Goa killar och den skoskavande skon!

Som ni nog fattat är jag en trötter och har lovat mig själv att vara i säng innan 22 idag! Ska upp igen i ottan imorgon!
Natti, natti och nanna gottigottgott! Kram

Kommentarer
Postat av: Momo

Tur att du hade kul även om du fick skavsår och kort nattsömn

2009-07-18 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback