Söte-Göte är hemma, Fika på stan och Galenpanna!!!

Nu är han hemma igen det älskade lilla trollet. Han kom i morse efter att jag jobbat natt och eftersom vi kört konstant de senaste två nätterna är jag tröttare än en trött. Inte så lätt att sova när man inte träffat lillemannen på länge!

Hemma igen!

Jag har i alla fall lyckats slå in alla julklappar när han varit borta. Skönt att ha det undan! Eller precis efter att jag blivit färdig med alla inslagningar och plockat undan alla snören och saxar och tejpbitar och annat hittade jag en förskrämd liten klapp som jag glömt....åhhhh attans!

Ho, ho, ho

Idag har det varit med mys med kusinen och en del av hennes familj! Vi träffades i stan och tog en mys fika! Lillemannen fick en chokladboll och när han ätit upp den lade han huvudet på sne och tyckte att han skulle ha en till. Ah nä, sa jag! Men mamma, det finns ju mååånga fler, svarar skitungen då. Jaha, så smälte det mamma hjärtat i vinterkylan och han fick proppa in en till! SÖÖÖÖT!

Får jag en till mamma???

Pappa K med liten!  Daddy J med sin MEGA choklad och min mini latte som han bestämt att jag skulle få!

Lill-söte-göte

Kusinen ville inte inte vara med på bild så hon fick bli en snögumma istället....(flåt kusin vitamin)

Snögumman!

Vi!

Måste bara få berätta en sak som hände sen. Vi stod i kö vid hissarna på Triangeln med våra två vagnar. Helt plötsligt dyker det upp en utländsk tjej med tre barn varav en i barnvagn. Helt fräckt bara trycker hon sig framför våra vagnar ända fram till hissdörrarn. -Ursäkta, men här är kö, säger jag!
Då bara tittar hon på mig och kusinen och frågar om vi är dumma i huvudet, hon ska minsann inte stå i nån j-a kö!
-Jo, det ska du visst, säger såklart vi!
-Är ni rasister era svenska j-a ho..r??? Ni kan dra åt h-e, vi har ingen respekt för er ni ska bli kn....de ute på gatan sen era jävla ho..r.
Vi frågade om hon inte kunde tänka sig att lugna ner sig och om hon inte skämdes alls över sitt beteende framför sina barn, men svaret var solklart nej! Helt sjukt var det, hahahaha, kusinen och jag var fulla av adrenalin och hon hotade att slå oss båda på käften. Både Daddy J och Daddy K stod sidan om men hon verkade inte bry sig. Hursomhelst så flyttade vi hennes vagn bak och flyttade fram våra...då trodde jag att hon skulle explodera, men så blev TYVÄRR inte fallet! Vi var minsann helt chockade efteråt...skäms inte folk?? Jag fattar ingenting...galenpanna!

Nä, nu är jag slut som artist och ska hoppa ner i loppelådan!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: MamaM

oj, vilka tokiga människor det finns! låter som att tjejen borde gå en kurs i anger management ;)

kram o god jul!

2009-12-22 @ 12:44:04
URL: http://mamams.blogg.se/
Postat av: Susan

Vaf är det för fel på folk! BRA att ni inte gav er! Hon borde fått på k

Varit med om nåt liknande häromdan: en väldigt "maffiöst och rysk" utseende typ gick före i kassakön och ställde sig längst fram. ingen vågade säga emot. han såg ut som han kunde dra vapen. konstigt nog valde han att betala iaf

Ha en underbar god jul!

2009-12-22 @ 13:29:25
Postat av: kusin

jag bugar och tackar för den finfina snögumman (snökärringen) :-)

2009-12-22 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback