Mitt älskade troll, Underbara snö och STOR saknad!!!

Min goa, goa unge åkte till fafa o W i middags. Han skulle egentligen inte åkt förrän på eftermiddagen, men pga all snö var det bäst att komma iväg mot Smygehållet så tidigt som möjligt!
Lovade ju en runda i snön så det var bara att hålla detta idag. Sov till halv nio och sen blev det frukost och direkt ut i snön! Underbart, det är så härligt med alla lyckliga barn som bara jublar över detta väderfenomen, jag var också tvungen att smaka lite snö och räcka ut tungan så det snöade på den...myyyys.

Jag har ju fått en liten "bonus ledig kväll" ikväll så två goa vänner har varit över på lite käk och vin. Kul att nån gång bara sitta ner och snacka utan att bli avbruten. Upptäckte dock att jag inte är van vid detta eftersom jag efter ett tag fick rejält ont i rumpan av att sitta på stolen och var tvungen att börja röra lite på "mucklerna" innan jag stelnade helt!!!

Nu har tjejerna gått hem, jag är ensam hemma och har precis snusat lite på lillemannens kudde. Oj, vad man kan sakna honom mycket efter så kort tid. Jag fattar inte hur jag ska kunna stå ut ända tills måndag morgon då jag får träffa honom igen!?!?!?! Han är verkligen underbar...bara bäst i heeeeela världen!!!

Se själv:

Mmmm...snö!!!

Gung, gung, gunga....gunga med mig..

Snorungen!

Jaja, imorgon ska det nannas läääänge, för sen blir det nattjobb på 910!!!

Pusssålänge Hejsålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Momo

Ja, han är verkligen bääääääst i heeeeeeeeeela världen!

2009-12-19 @ 08:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback