Intervall spinning, Goe middagen och Massor av mys!!!

Hela den här helgen har faktiskt bara varit en enda lång mysorgie. Skönt, idag har jag tillochmed nannat middag en halvtimme. Skönt! Känns faktiskt som att jag vilat upp mig lite under helgen. Att dessutom solen tittat fram gör bara saken ännu bättre. I eftermiddag gick vi på handlingspromenad och sen har jag varit iväg och spinnat loss...skitroligt! När jag kom hem tog lillemannen och jag oss ett bad medan Daddy J lagade mat. Härligt att sätta sig till dukat bord!

Imorgon är det jobbdags igen! Moppen står redo och väntar nedanför mitt fönster! 910 here I come!

Bjuder på ännu ett MYYYYYS-foto från badarna! (Ja, jag vet att jag ser dum ut när öronen är utanför, men det är så skönt) Pusssålänge Hejsålänge!!!

Badmys!

Kommentarer
Postat av: Momo

Pusssålänge och Hejsålänge. Ni ser bara så goa ut!

2009-12-13 @ 21:09:20
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Hahah alla ser knasiga ut med öronen sådär:D de är sött :D För övrigt så lottar jag ut ett Cliniqueset , kanske en bra julklapp eller så:D::D

2009-12-13 @ 21:36:11
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback