Trånga utrymmen, Solsken och Kanske ett bad!

Lugna fina dagar är det som gäller nu när semestern börjar lida mot sitt slut. Det är så skönt att vakna på morgonen och bestämma vad man är sugen på att göra. Vädret är ju fortfarande underbart, massor med sol varenda dag!

Körde lastbil idag. Två timmar, mitt i stan i rusningstrafik, 15.30-17.30. Tycker faktiskt att det är jätteroligt. Älskar utmaningen och kan ju inte hjälpa att jag blir lite stolt när jag kör 17 ton mellan bilar och uppställda containrar med bara 1 dm på varje sida. Phu! Häftigt!

Idag har vi äntligen fått en toadörr igen. Ni som känner oss vet ju att det hände ett litet "missöde" med dörren för några månader sedan...
Känner ni oss ännu lite bättre (ja mamma, vi ska ringa fönsterputsaren också...) vet ni att vi har svårt att få tummen...
MEN, idag har det satts dit en ny dörr. Eller inte ny, utan vår goa vän H har spacklat och slipat och målat så den är som ny! TACK snälla!

Kanske att jag är sugen på ett bad ikväll! Har köpt ett badsalt som ska dofta choklad och vanilj.....Mmmmmm!!!

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: momo

Kul att det blev en toadörr. Kan lova att rena fönster förhöjer städfakton betydligt

2009-08-26 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback