ALLDELES FÖR LÄNGESEDAN, Semester och Grill!

Alldeles för längesedan jag skrev. Det har ju gått flera, flera dagar. Faktiskt har det ju inte hänt för mycket eftersom jag jobbade som en slav förra veckan...Hursomhelst så är det SEMESTER nu. Jobbade till 06.45 igår morse, sen var det dags! Sååå himla skönt, jag har ju längtat så! Stannade kvar några timmar och sov på jobb eftersom vilden här hemma drar igång på full växel så fort han vaknar. Sen åkte jag hem och gjorde vid mig och så åkte lilleman och jag upp i stan en runda. Fixade lite ärenden och fikade sedan med lite arbetskamrater.
På kvällen igår åkte vil till N och S som har sina goa ungar K och T. Vi fick hemgjorda, grillade hamburgare och massor av gott som hör till. Vin och lite likör till kaffet blev det minsann också. Sen spelade vi spel, Så det kan låta, en runda. Mysigt värre! Vi nannade hos dem inatt och åkte hem till middag idag.

Bus i bilen på väg till S o N  Lite Shrek på Tv innan läggdags!  SKÅL!!!

Nu på eftermiddagen som gått åkte vi hem till G. Där grillade vi igen, men denna gången med lite släkt...den galna släkten! Vi fick träffa en ny liten släkting Viggo (kanske) som var sötast i världen såklart. Gott luktade han också och så nannade han en stund på min arm bara för att jag skulle hinna bli riktigt förälskad såklart! Så gott vi grillade, revben, ytterfilé, grillspett och massor av goda tillbehör...Slurp! Lillemannen hittade en stor köttbit som han "krrrryddade" med "basilia" och sen kom han in med den till oss och skickade den laget runt för att vi skulle smaka! Hahaha!

Grilltajm!  Busunge 1  Busunge 2  Värden själv!  Underbara landet!  Bus i rabatten!  Övning???  Fina familjen!  Finaste!

Förutom allt detta, hann vi ju med lite allt möjligt mellan arbetsdagarna förra veckan. Har lovat er en bild på moppebruden...så här kommer den....:

MOPPEBRUDEN!

Hann också med att köpa en ny lampa att hänga ovanför soffan i vardagsrummet. Cool, tycker jag! Dessutom blev det lite mys i soffan på kvällarna!

Ödlan!  MYYYYS!

Nu ska jag gå och läsa ut en skitbra bok, men jag lovar att uppdatera er lite oftare under semestern! Natti för idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Moppebruden...... Cool som vanligt..... och snygg!

Tusen TACK själv för en supermysig kväll och fm med er! Och Tack för presenten, de gula....... har blivit riktigt snygga.... till och med fått en puss....... nu är vi i Uddevalla och myser hela familjen! ha en fortsatt go semester och krama dina goa pojkar! Stora Kramen från damen!

2009-08-05 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback