Världens bästa jobb???

Ibland tror jag faktiskt att mitt jobb är bland världens bästa!!! Idag har det varit lugnt och skönt, med massor av tid att sola och bara ta det lugnt!

Lugnt och skönt!   SOOOL!

Har fått fram några fjädrar och nån tupp så nu är det minsann påsk här hemma också!
Jobb imorgon också, men då ska "Tungboken" med. Håller på att ta lastbilskörkort eftersom de nya ambulanserna är tyngre än de gamla. Hahaha, helt galet är det att läsa om växelsystem och skivbromsar...inte så värst intressant precis!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: 736

Då kom man med på bild oxå. Ja vilken dag på jobb.. Fler såna.

2009-04-04 @ 21:31:56
Postat av: Anna

ja mannen min påstår oxå att han har värdens bästa jobba å när jag ser dessa bilder kan jag inte mer än att hålla med er.



Anna

2009-04-04 @ 22:37:14
URL: http://www.nexingthomsen.blogspot.com
Postat av: Zak

Hej mamma! Jag hade det minsamm också skönt hos momo. vbgfih ikjk fgs< = puss och kram ZAK

2009-04-05 @ 09:15:16
Postat av: Anders Beroendecentrum

Det syns att vi jobbar helt olika....

2009-04-05 @ 10:46:40
Postat av: HeLeNa

Ser SuperSkönt ut!

Ja Njuter också eftersom vi oftast jobbar Kvällar så kan vi va ute hela dagarna om vi vill! =)

Kram på dig!

2009-04-05 @ 22:21:34
URL: http://hellur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback