Solsken!

Vilken alldeles, alldeles underbar dag det har varit i dag. Älskar verkligen vårsol!
Åkte och bada på Sibbarps kallbadhus i solen och sååå underbart det var! Det kan man kalla billigt spa, 50 spänn... Brukade bada ofta på Ribbersborg när vi bodde nära där, men nu är det ju stängt där så idag cyklade jag till Sibbarp för att kolla läget! Såå himla mysigt, och såååå himla nära! Stannar kvar där även när Ribban öppnar igen minsann.

Mitt eget spa!

Sen har Z och jag bara myst (stavas det så?) i solen. Ville inte riktigt gå in! Cyklade förbi lekplatsen och där var bästa kompisen P med mamma och lillebror! Finns det något bättre än att få sitta i sandlådan och riktigt smutsa ner sig...jag ÄLSKAR det! Sand överallt!!!

Sand, sand, sand!       Mera sand!      Ännu mera sand!

Dessutom har jag köpt en ny cykelhjälm till Zak idag! Hittade en som han bara måste ha såklart med ambulanser och brandbilar på! Så himla söt, Z satt i barnstolen med sin nya hjälm och skrek "tutututut...." hela vägen hem (så låter "ballansen" där mamma jobbar)!

Sötaste!

Nu på kvällen har det varit mys med familjen och nu väntar film med en STOR skål godis och cheesedoodles!!!!!

Kramis!

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

ha ha! helt galet att hon hette så, men det var inte hon! (du vet vad jag menar...)ska bli kul att se er alla snart. bamsekram

2009-04-03 @ 20:39:08
Postat av: Mormor

Haha, denna helgen är det mormor som får mysa med sin lilla älsklingsunge. En vilding, en going, en busing, en arging, en ledsing. Ja han är allt. men det bästa av allt är att när han blir sur, ledsen,f....d, så går det så fort över. Vi ska bara njuta av det fina vädret.

2009-04-03 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback