Long time no see!!!

Nu var det ett tag sen jag skrev....vet inte varför, har bara blivit så! Har hunnit med en massa mys och jobb sen sist. Lägger upp lite bilder från en supermysig dag på stranden i lördags med min goa Z och hans bästa kompis P med mamma och lillebror! Det blev en engångsgrill, massor med korvar och bröd och bus i solen på stranden. Helt underbart att bo som vi bor, älskar att kunna gå ner till stranden närsomhelst!

Sol, Sol, Sol  Grillmys  BOOOUUS!!

Sen var det jobb hela helgen som gällde, natt på lördagen och söndagen. Bläää, tänk så många galna människor det finns i världen. Jag vet ju inte när ni ringer 112, men jag vet att jag skulle inte göra det närsomhelst! Jobbar egentligen gärna hela natten, men bara om patienterna är sjuka som vi ska hämta. Det är ju faktiskt ingen taxi...

Jaja! I veckan har jag fixat lite med allt möjligt. I måndags kväll hade vi goas vänner här och grillade. Blev mysigt och lyckat hela kvällen! Nu jobbar jag igen några dagar, men till helgen ska vi fira vår lille bus som blir 2 år på lördag!
Har köpt coola tallrikar med massa häftiga djungeldjur på och ska bjuda på Hambujaje!!!

Den lille bus har också fått för sig något nytt, som går ut på att när man lägger honom på kvällen så kastar han ut sina nappar från sängen och skriker att han "tappat dom"!!! Sååå himla tålamodskrävande, har faktiskt räknat och kommit fram till att han "tappat dom" 11 gånger under tiden som jag skrivit detta inlägget! Kul! Hmmm inte alltid så lätt att veta hur man ska hantera saker...om jag struntar i att gå blir han ju helt förtvivlad för att han inte har sina nappar...somnar han då?? Om jag går så kanske det blir en himla dålig vana...??? Hmmmm, är det någon som har tips så tar jag tacksamt emot...hahaha, det är inte helt lätt det här ska jag lova med att vara mamma och pappa!

Nu blir det nog en go macka och sen är det sängen som kallar inför en lång jobbdag imorgon!

Kram och natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lavv joo!,fafa

2009-05-11 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback