Meningen med livet, Lycka och Lediga dagar!!!

Jag har sagt det sååå många gånger innan, man jag kan inte sluta förundras över hur jag tycker att livet är som allra mest fantastiskt när man bara gör det man precis känner för just för dagen. Vardagen...som kan bli så fantastisk just för att man har tid för den. Vissa dagar är minutiöst planerade och man flänger hit och dit, men så plötsligt har men nån dag som bara är oplanerad och så gör man precis det man vill just den dagen. Man reser inte till månen eller nåt annat viktigt, man bara finns där....och är med dom man tycker allra mest om på det allra mest okomplicerade sätt...härliga härliga vardag...

Denna helg är precis så, inget speciellt planerat, bara att vi skulle träffa bästa kompisarna och leka lite eftersom vi var just lediga! Plötsligt bestämde vi oss för att dra till skogen, dit jag längtar ibland! Packade grillen och matsäck och drog iväg!!! Väl på plats visade det sig att kolen brann ut lite väl fort så mycket som det blåste, att det var lite kallare än vi trott, och att solen inte alls ville synas så mycket som vi önskat...ändå...en helt uuunderbar dag! Vilket äventyr!!! Vi hittade en koja, fick samla ved istället och göra en riktig eld för att kunna få mat, värma alla kalla fingrar vid elden, kasta resterna i nån liten "sjö", se när kolet fräste när vi slängde ut det i vattnet, plocka kottar, bära STORA träd bara för att vi kunde...osv osv!!! Världen goaste killar hade vi i alla fall med oss, dom små goa liven som verkligen är meningen med livet!




























Efter lite ljus-mys med Earth Hour härhemma igår kväll var det fotbollsträning som gällde idag, efter det en gooo kaffe och nybakade frallor fika!!!



Om det är någon som fortfarande tvekar över vem som är bästa vänner så tror jag inte att ni behöver göra det längre....(även goa goa lillebror för vara med på ett hörn för det allra mesta!!!



Jag tackar för mig för denna gången och tar ett varmt bad innan det är dags att krypa ner i renbäddade sängen!

Kram och kärlek!!!



Kommentarer
Postat av: Momo

Goa goan ungar!

2012-04-01 @ 19:54:06
Postat av: Anonym

Goa goan Nettan ! Fortsätt att Finnas !!! Fafa

2012-04-01 @ 21:12:15
Postat av: Lotta

Vi är lyckliga och stolta mammor. Tack för en perfekt helg. Kram

2012-04-01 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback