Regn, Grått och Snart helg!!!

Fy fasiken vilket tradigt jädrans väder vi ligger inne med, det är inte ofta jag säger så mycket om vädret eftersom jag oftast nöjer mig med att tänka att vi inte kan göra nåt åt det ändå....men detta, detta är ju bara FÖR mycket! Det är så jäkla grått så gråsuggor är solgula i jämförelse....åhhh jag tror jag blir tokig!!!

I alla fall har vi idag trixat loss här hemma ordentligt. Tvättat och fixat akvariet, vikt tvätt och bakat lite gooooda chokladkakor som vi ska bjuda på imorogn när goa vänner kommer hit på kvällen. Ett pass på akuten på morgonen och sen hem för lite matlagning och så kommer godingarna hit för lite kvällsmys!!!

Daddy J ska upp i natta o se matchen, så han har hoppat ner i loppelådan redan, jag tror jag gör som honom eftersom min klocka ringer strax efter 5!!!

Kraaaaaaaam och en stor sol till er i hopp om att höja humöret!


Kommentarer
Postat av: Anders Beroendecentrum

Hej! Eftersom du alltid klagar på att ingen ger sig tillkänna så säger jag nu att jag läst detta! Vi ses!

2012-01-06 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback