Julbord, Julefrokost och Massa festligheter!!!

Vet att det var en vecka sedan jag skrev...har varit upptagen med livet ;)

Julfest med jobb som varade tills natten börjat för längesen...glögg hos mig först, middag på st Marcus, öl på bishop!!! Trevligt och välbehövligt när vi har så hög belastning på jobb att vi knappt hinner se varann där!

Avslutning på kören som firades med en liten uppvisning av hur långt vi har kommit och fika med våra nära och kära. Samtidigt passade vi på att samla in en slant till musikhjälpen!

Igår åkte vi med mitt extrajobb till Köpenhamn! Skulle jobbat men tog semester och åt en fantastiskt god Julefrokost på ett mysigt ställe i Köpenhamn! Åkte på förmiddagen och kom hem mitt i natta igen....kvällen spenderades på en myyyysig pub med många skratt och även djupa samtal! Ett annat gäng med fina glada människor kom förbi när de hade gjort sin runda i Köpenhamn!

Phew! Massor av roliga saker och det bästa av allt...ingen stress! Bara roligt!!!

Puss och kram på er i regnet!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin på alla korten. Kramar.

2012-12-15 @ 10:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback