Semesterlunk, Goer mad och Härliga midsommar!!!

Mmmm vad jag njuter av att vara ledig. Första gången någonsin som jag verkligen känner hur trött jag varit och i vilket behov av semester jag varit. Känner att lusten till allt börjar komma tillbkas till mig nu när jag fått vila i en vecka. Och än är det TVÅ hela veckor kvar! Faktiskt ganska skönt att vädret varit komsi komsa, för då har jag inte känt att det bara måste hända en massa saker heeeela tiden. Bara mys, grillkvällar, midsommarfirande, sovmorgnar (jodå, vår fyraåring sover gott till ca 10 varje dag...), täcke och kudde i soffan osv...

Myschdagar med världens bästa kompisar!!!















Slöe-dagar med familjen







Härliga midsommar som avslutade med att titta på Daddy J när han spelade!!!





















Midsommardagsmiddag hemma hos momo!!!










(nä, jag orkade inte, men det blev en bra bild...)

Phu, vad många bilder...kanske lite mysigt, för det är precis såhär det varit hittills! Lite sämre uppdatering under semestern, men när det blir så blir det ordentligt! Idag ska lilla jag ut och äta med en go kompis, men först är det tvätt på schemat!

Kram sålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Karlsson

Goddag! vad intressant dina inlägg verkar vara! kommer verkligen att läsa din blogg lite mer! (: Hoppas du har en rolig vardag =P

2011-06-29 @ 10:42:25
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback