Lill-lördag, Jobb och Studiebesök!!!

Mmmm, livet är bara för härligt ibland. Idag är det minsann lill-lördag och då ska man mysa till det lite extra, speciellt som jag jobbat två nätter och inte fått någån form av kvällsmys med mina två favvisar alls. Sagt och gjort, idag efter jobb körde jag och handlade hem en redig bit oxfilé till oss. Gjorde bakade-potatisskivor med parmesan och en god sallad till det. SLURP!!! Mysigt som bara den!! Köpte faktiskt oss ett paket Ben&Jerrys oxå, så det får nog bli lite av den ikväll...mmmmm....






Jobbade natt båda måndagen och tisdagen och idag var jag minsann en runda tillbaks på jobb igen på eftermiddagen och hade hand om ett studiebesök från försvarsmakten! Trevligt var det! Alltid kul när det kommer intresserade människor på studiebesöken!

Snart är det minsann helg igen och snart är det minsann ny månad. Sååå härligt att det börjar ljusna på morgonen även om det också snöar. Man får helt enkelt vara positiv!

Nähä minsann nu kallar cookie dough på mig högt, högt från frysen...jag står inte ut med det skrikandet så jag måste gå och tysta den!

                                                             

Kärlek och kramis!

Kommentarer
Postat av: fafa

Mmmmmmmmmmmmmmmm!!!

2011-02-25 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback