Ny frisse, Daddy J på språng och Jobb igen!!!

Jahapp, idag har man blivit med ny frisse. Ska ju på bröllop på lördag och kan inte se ut hursomhelst! Min alldeles egna frisör som jag haft i typ 7 år i Lund har inte haft tid med mig efter semestern, så idag har jag "svikit" honom och gått tre trappor ner från vår lägenhet till vår alldeles egna husfrisör. En supergo tjej som utbildar sig och är färdig om tre veckor. Där blev det blonda slingor och lite nytt stuk. Lugg, fast inte pannelugg då! Jag är nöjd, men ovan...vad tycker ni???





Måste ju vara blond nu när jag bor i FASCIONAAABLA LIMHAMN som de sa igår på Skånefruar...hahahaha undrar om våra "höghus" här vid skolan räknas då...

Daddy J är på resande fot igen och ska spela lite på annan ort, på lördag ses vi dock igen på bröllopet. Härligt! Har fixat lite accocearer idag som hör till själva outfiten....sex-killer trosor, som åtminstone får valkarna att trollas bort under klänningen, lite strumpbyxor och dylikt!

Nu är det snart sängen med min goda bok...jobb igen imorgon!

 Goa böcker av Camilla Läckberg som är svåra att lägga ifrån sig! Denna läser jag nu!

Lillemannen snusar sött, jag saknar storemannen!  Puss o natti

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

snygge-du! jättefint tycker jag! måååååste verkligen också klippa mig. det säger jag alltid och så dröjer det minst två månader innan jag får tummen ur. men så bor jag ju inte i fiiiiina limhamn heller så jag kan ju se lite ut som en luffare utan att nån bryr sig egentligen! ;-)

puss & kram på er

2010-09-10 @ 07:34:16
Postat av: Anonym

HEJ VÄNNEN!!!!!

Vad snygg du blevi håret!!! Nu vill jag också....... Det klädde dej verkligen med lite lugg!!! Skitsnyggt skulle jag vilja säga!!! Hoppas allt är bra och att det blir kul på lördag! Vill snart ses. PUSSPUSSPUSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

2010-09-10 @ 09:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback