Fredagsmys, Radiobil och Utebus!!!

Idag har dagen bara rullat på i ett härligt tempo. Älskar dagar som inte är planerade och bara går åt till att göra det man känner för just den stunden!

Efter frukost och långsam morgon cyklade vi hem till bästa kompisen P med familj. Var ute och busade tills vi höll på att förfrysa i "vårvädret"... Väl inne blev det lite lunch och mys. Som vanligt kördes det med häftigaste leksaken i världen, P:s bil! När vi kommit hem i eftermiddag och Daddy J frågade lillemannen vad han gjort hos P, svarade han:" -Kört fort, fort med bilen och mamma har skrikit STOOOOOPP!!!"
Hahaha, precis så var det, bus är inte så duktig på att styra än...

Bildårarna!

Toker...

Sötaste syskonen!

Vad är det som låter i buskarna???

Daddy J har förärat oss sin närvaro under en stor del av kvällen. Han var hemma ända till 21 så vi hann med lite fredagsmiddag tillsamman heeela familjen. Efter middagen lade Z och jag oss i soffan med "täcke och kudde" på hans begäran och fredagsmös med godis och allt! MYSCH....

MYSCH...

Även en morsa är trött när det är fredag och tänker hoppa i loppelådan nu för att sova ut! Först en stund på spikmattan så sover jag extra gott!

Natti på er och käääärlek!


Kommentarer
Postat av: Momo

Tack för idag. Längtar till jag ska få mysa med min lille kille. Kram

2010-05-15 @ 17:18:36
Postat av: Anonym

hjääälp vad stor busen ser ut på bild 2 (uppifrån)!!! finisen :-D

2010-05-17 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback