Datorjavel, Konstiga bokstaver, Hoppet finns kvar!!!

Detta far bli ett kort inlagg eftersom datorjaveln fortfarande inte vill som vi...Jag ar saaa trott pa det nu att jag haller pa att smalla av. Nu har vi lanat en dator nagra dagar av en kompis, men ni ser ju sjalv hur bra det gar. Inga svenska bokstavar har inte...ingenting funkar som det ska, men ett litet kort inlagg forsaker jag mig pa iallafall! Hoppet om att vi ska fa skitet att fungera finns kvar i alla fall, men talamodet har borjat tryta...jaja, skam den som ger sig!

Lillemannen verkar vara bra i sin mage nu, aven om det som kommer ut dar bak for narvarande har en lite konstig farg, kanske det kan bero pa att kroppen inte fatt nan naring alls de sista dagarna och nu suger till sig varenda liten vitamin som kommer in, imorgon blir det i alla fall dagis igen!

Vi hors snart igen och da hoppas jag att jag inte behover skriva utan prickar!

Kram po er!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback