Bilder, Rufs i håret och Var är sommaren!!!

Åhhh, jag vill ju att det ska bli sommar nu, ni vet så man kan köra moppe och låta vinden svepa och blåsa upp klänningen...härligt...jag kör ju fortfarande med vantar nu?!?!

Nu går det minsann att lägga upp lite bilder från mobilen i alla fall med vår lånedator! Jippie!!! Här kommer ett härligt hop plock från allt möjligt:

Först en galen bild på mig igår när jag permanentade mitt hår. Hahaha jo ni läste rätt, det är permanentat! Änsålänge är det ganska rufsigt så ni får vänta med "efter" bilden någon dag till jag fått tvätta det och styla till det som jag vill. Så här vacker var jag i alla fall när det blev gjort (tänk att man gör på samma sätt nu som för 50 år sedan...):

Tant!

Min goa unge och jag när vi var ute på cykeltur med våra fina hjälmar:

Hjälm, hjälm...

Här kommer en bild på mig och min kollega M som har sin tjej ganska nära oss. Bestämde att jag skulle hämta honom för nån vecka sedan och skjutsa honom till jobb på moppen! Hahaha, kände mig som en 15-åring när jag kom tutande och slängde till honom en extrahjälm innan han hoppade upp så vi körde iväg...dock super bra, vad ska man med bil till??

Tonåringarna!

Ssit men inte minst i röran av alla bilder som inte hör ihop överhuvudaget, men som ni missat under den bildfria tiden, kommer den absolut goaste ungen i världen när han skrapat nosen på dagis för ett tag sen och blev om möjligt ÄNNU sötare:

Nosungen!

SÅ, nu är ni uppdaterade på det bästa från mobilen under denna tiden när datorn klyddat. Massor med fina foton finns kvar i den fina kameran, men ni får hålla er till tåls.
Busungen ska ner i loppelådan nu snabbast möjlit så jag måste rusa!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Momo

Rufs i håret????? Är det inte obekvämt att ha honom där???

2010-05-12 @ 16:04:44
Postat av: Jessica Hörström

så fina bilder!

2010-05-13 @ 21:14:04
URL: http://horstrom.blogspot.com
Postat av: jane löfvall

Hi Sweetie!!!! I just älskar din underbara blogg!! Ni är sooo GOOOOAAA everyone of you !!!

I just love the pictures of Zack giving away his nappar, awww so adorable!!!! Den är so warm och so real, din blogg!

puss kram!

2010-06-30 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback