Skönhetsdag, The truck och Sovtrots!

Igår åkte jag, famo och W till stan för en liten "skönhetsdag". Famo och jag tog bussen och började med en god kaffe på café Barista. Tog såklart en gooood kaka till detta. Efter att ha suttit där och myst hittade jag en kofta på rean för 145 kr! Wow vilket fynd, är faktiskt väldigt glad för den!
Sen blev det lite springa i affärer och festivalvimmel innan vi satte oss för en god middag med vin på Bröderna M på Gustav Adolfs torg. Där satt vi ett bra tag och bara tog det lugnt och tittade på folk. Momo slutade jobba och kom förbi på en liten titt.
Meningen med dagen var att vi alla skulle utnyttja presentkort på Gilda skolan. Jag och W fick ansiktsbehandlingar och famo fick en helkroppsmassage och färgade fransar och bryn. Sååå skönt det var. Kan verkligen rekommendera Gilda som har väldigt bra priser eftersom det är elevbehandlingar.

Damerna på stan!  Nyponrosorna efter behandlingen!

Idag har jag kört med min nya vän lastbilen. Vi kommer ses ganska ofta nu ett tag eftersom det inte ens är en månad kvar till uppkörningen....hjälp!! Jaja, hursomhelst så råkar jag tycka att det är jätteroligt att köra och ska nog få in "klämmen" så småningom. Här är hon:

The truck!

I eftermiddag har vi fikat lite med O och L. Pappa J:s kusin S kom också förbi och åt lite middag med oss! Sen blev det bara mys i soffan och nu håller vi på med vår sovtrots...jobbigt. Mycket gråt och pip och låååång tid tar det. Men, men, skam den som ger sig som jag sa sist.

Myyyys!

Nu MÅSTE ni förresten kolla min blogg varje dag eftersom jag har en liten överraskning på gång!!
Kram och Natti!

Kommentarer
Postat av: famo

jag håller med.en härlig dag på stan.

tack o lov överlevde jag vurpan ha ha.

jag vet att jag skulle ha satt utropstecken

på vissa ställen,men jag fick inte till det.

puss o kram från famo

2009-08-20 @ 13:48:42
Postat av: Felicia

Låter ju trevligt läser redan din blogg varje dag (flera gånger varje dag med)

2009-08-20 @ 15:25:18
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/
Postat av: momo

Usch så nyfiken jag blev! Hur länge ska man vänta

2009-08-20 @ 18:06:50
Postat av: Felicia

Herregud vad snygg blogg. Den är ju super sngg. Är avundsjuk. COOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLL

2009-08-21 @ 21:29:36
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback