Vardagen, Träning och Allt rullar på!!!

Så var ekorrhjulet igång igen! Den där vardagen som jag älskar...
Dagis, smutsiga overaller, tv-mys innan läggning, middag med mjölk och ibland lite lyx med ett glas vin istället!

Träningen är igång på max igen, jag kan dock stolt säga att jag faktiskt tränat under heeeela julen om än inte riktigt lika mycket! Stolt över att ha gått ner faktiskt nästan 14 kg sedan slutet av sommaren! Inga dieter, bara ordentligt med träning och en tanke innan jag bara tryckt i mig vadsomhelst!

Ikväll blev det lite vardagslyx när vattnet till maten fick sällskap av ett glas rött...om än bara till korvstroganoff med ris! Nu är det fruktstund i soffan med kiwi, melon, grapefrukt, sharon och svenska äpplen! Snart natti för lilleman, en kopp te i soffan för mig och sedan sängen...härliga vardag ❤


Kommentarer
Postat av: kusinen

duktiga du!
önskar jag hade hälften av din karaktär...
du måste ju va i behov av en helt ny garderob snart för 17?! :)
(menar då självklart kläderna i den o inte möbeln, haha)
krauuum!

2013-01-10 @ 07:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback