Tjajmiddag, Kalas och Penicillin!!!

Jag tänker sluta med att be om ursäkt till er för att jag inte bloggat på länge...bloggar jag inte gör jag en massa annat viktigare som jag vill ska ta min tid och det får minsann gå före, självklart ser jag till att uppdatera er då och då, ibland oftare ibland mer sällan!

Världens bästa kompis P har fyllt 6 år! Det firades med härligt kalas med fiskdamm, lekar, hamburgare, tårta och allt annat som hör till! Man fick tillochmed rita på duken...en fest helt i min smak!

Tillslut fick även L och A och jag ihop en tjajdejt!!! Inte en dag försent! Utan barn med gooood mat, bubbel och rött! Vi kunde helt enkelt inte sluta pladdra och jag tror jag pratar för oss alla om jag säger att dagen efter var lite seg;)

Nu står det spinning på schemat! Har inte tränat på snart en vecka...fick en saftig PC kur för en bronkit och tänkte att jag nog ska vara lite rädd om mig! Nu är det ju nästan bra så idag är det dags igen! Härligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback