Ny dator, Nattjobb igen och Ännu mer utbildning!!!

Nu är det höst på riktigt...legat och lyssnat på hur vinden viner utanför mina fönster hela dagen. Sovit lite till och från efter nattjobb. Slutade inte förrän 9 eftersom den som skulle lösa på morgonen visst blivit sjuk. Jaja, ny andning så orkade man lite till...hade dock en lugn morgon på jobb!
 
Jag har skaffat mig en ny dator men fixar inte riktigt att få in bilderna från telefonen i den än, så efter detta inlägget slänger jag in en liten bildkavalkad i ett eget inlägg från mobilen...så får det bli tills någon har lärt mig hur man gör ;)
 
Bröllopet förra veckan var så fantastiskt fint. Inte ett öga var torrt som sig bör och bruden var vackrare än någon annan...vackraste brudklänningen, godaste maten och massor av trevligt sällskap! Jag fixade ju till mig och fick hjälp med håret och kände mig också lite fin faktiskt!
 
Nu är jag igång med att hålla utbildningar i HLR igen och det känns jätteroligt! Denna veckan håller jag utbildning på Operan här i Malmö! Som sagt innan, man får verkligen träffa alla möjliga olika sorters människor!
 
Avslutar detta inlägget med en lite bild på mig in action härom natten (bild hämtad från Sydsvenskan)
 
Nu är det snart duschtime och sen off to work igen!!! En natt till väntar! Ikväll lagar jag pasta carbonara till fina arbetskamrater!
 
Kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback