Massor av turer, Solsidansushi och Längtan!!!

Helgen har gått i jobbets tecken...minst sagt...fullt ös, massor av turer, men liiiiite mys hann vi med i form av lite god mat. Frukost och lunch, även om lunchen åts först vid 15-16 tiden!
 
Idag ska jag hämta min lilleman...längtan just denna gången är sååå stor...ibland går det bättre än andra dagar, men just nu längtar jag så jag blir knäpp. Han har varit hos momo ihelgen och haft massor av bus på tivoli i köpenhamn och igår hämtade J hem honom till sig! Idag tar vi med bästa dagiskompisen hem och busar tills vi stupar förmodligen! Känns tufft och ovant att inte träffa honom varenda minut som jag faktiskt kan och kvällarna är så lååånga ibland...igår var en sån kväll och jag förstod faktiskt inte hur det skulle gå till. Som tur var kom en go vän förbi och det blev sushi framför solsidan!
 
Nu är det snart spinningdags och sen ska det busas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback