Ledig tid med det bästa, Pizza och Mors dag!!!

Underbara väder, det är så mycket lättare allting med sol, sol, och värme! Snabbt att klä på sig, fönster och dörrar öppna mot friheten och glaaaada människor överallt! Helgen startade för lilleman och mig med en mysig fredagskväll. Han hade varit hos en dagiskompis och blev "hemlevererad" till mig när jag slutat jobb. Daddy J jobbade!
Lite gotte och mys i soffan och sen lite egentid på ballen när busmonstret väl var i säng! En fotosession blev det där i soffan, herrejesus vad jag måste rensa telefonen snart efter alla dessa "going crazy plåtningarna"!!!
I lördags tog vi det luuuugnt på morgonen och förmiddagen! Skönt, skönt! Smoothie och en god kaffe! Underbart att starta morgonen så! Sen buss till momo med shoppingstopp på entré! Jippiiiieeee, hittade en bikini på 5 minuter som satt som en smäck...jaja, jag blev ju inte på nåt sätt smalare eller mer tränad, men tuttarna blir snygga och tar kanske en del av blickarna från kärlekshandtagen vid magarna ;)
Väl i Åkarp blev det en traditionell runda på scouternas loppis och sen pizza/schlagerkväll med goa människor! Lilleman skrev åsikter om vartenda bidrag fram tills Loreen som var nr 17, sen stupade han i säng! Massor av vin och gotte senare stupade även jag i säng...."We´re going up, up, up, up....."
Igår när vi skulle ta bussen hem kan man väl säga att nöden inte har någon lag....
Väl på bussen skulle lilleman slå sig ner på en utfällbar bänk, det visade sig dock att han var för lätt...goa unge...värsta skrattet på bussen!
Eftermiddagen spenderades på stranden med bus och lek med bästa kompisarna och en god kopp kaffe för mammorna! Sen blev det kalas för två dagiskompisar och avslutningsvis grillning i trädgården. När vi kom ner på gården var grannarna där och helt plötsligt var det långbord i trädgården! Härliga sommar!!!
Morsdagspresenten var en god grillmiddag och lite bling-bling till min iphone! Fina fina familjen!
Denna veckan är jag LEEEEDIG jättemycket och H-dynge kallar därför!!!
Kraaaaaaam på er och sorry att det är lite uppehåll mellan inläggen, solen skiner ju så LIVET kallar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback