Jobbperiod, Skrapsår och Höstväder!!!

Usch och blä, ikväll på väg hem från jobb var det minsann riktigt jäkla kallt! Höstkänsla nästan, men så kom jag ju på att sommaren inte ens har varit här, att vi har allt det där framför oss och helt plötsligt så var det inte så himla kallt längre!!!

Dålig uppdatering beror på att jag för tillfället är inne i en jobbperiod, vi har ett superbra schema, men var femte vecka avverkar vi ett gäng pass på rad för att kunna vara mycket lediga senare! Just där är jag nu, ganska mycket jobb och lite mindre ledigt. Har dock bytt min fredag natt till ett fredag dagpass, vilket gör att den lediga helgen som stundar känns mycket längre! Härligt härligt! Ska stå på loppis på söndag och tjäna ihop lite pengar på "gamla" saker tänkte jag!!!

Lillebu har minsann ramlat på dagis idag och skrapat pannan! Så mycket så dom ringde Daddy J för att bara berätta att det hade hänt! Goa goa unga, finaste i hela världen... När Daddy J sen kom för att hämta i eftermiddag hade lillebus minsann ramlat av en cykel också till på köpet och skrapat upp hela knät! All olycka på en dag!!! SöteGöte!!

Ikväll blir det inte många knop, en kvällsmacka snart och sen kallar loppelådan, ny dag på jobb imorgon!!!

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Amen stackars lillkillen, men han verkar varken tuffing :-)

Vi ses säkert på jubb imorgon (torsdag). Då ska vi boka in en fika och skitsnack.



Kram och god natt tjejen

Pernilla

2012-05-16 @ 21:29:58
URL: http://nillasnyaliv.blogg.se/
Postat av: MamaM/Marie

hoppas ni får en riktigt härlig helg!

Vart ska du stå på loppis på söndag? det kliar i mina loppisfingrar, men jag ooooorkar inte gå upp till esplanaden så tidigt på morgonen - det räcker att barnen väcker mig tidigt, men mer än i morgonrocken kommer jag liksom inte före lunch ändå =)

kramar

2012-05-16 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback