Tillbaks, Mycket händer och Nya tag!!!

Många av er har undrat och förmodligen trott att jag lösenordsskyddat bloggen. Har inte hunnit med det än, men har heller inte bloggat på lääääänge.
 
Har vänt uppochner på livet som de flesta av er nu känner till och har därför varken haft lust eller ork att blogga. Min blogg handlar inte om en massa privata känslor och tankar utan är mer min öppna dagbok och ett förhoppningsvis fint minne för min son när han blir större och kan gå tillbaks och läsa om allt vi gjort som en slags dagbok! Det är alltså anledningen till varför ni inte kunnat läsa något...inget har blivit skrivet.
Nu är dock min förhoppning att jag ska börja lite smått igen, så håll ut!
 
Vad gäller filmandet för dokumentären i höst så har det också gått åt pipan verkar det som. Något blev fel i avtalet så efter två veckors intensiv filmning blev det avbrutet. Suuuupertråkigt för alla inblandade och jag går fortfarande och hoppas på att det ska ordna sig så att vi kan fortsätta! Det är ju fortfarande så att TV3 har 16 timmars produktion som helst ska vara klar i höst!
Kommer därför inte lösenordsskydda än, återkommer till er om det blir så!
 
Kanke inte mitt roligaste inlägg, men en liten uppdatering om vad som händer och förhoppningsvis också början på lite ny bloggfeeling!
 
Kram på er alla och fantastiskt om ni vill läsa vidare även om bloggen legat på vänt ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Har följt din blogg för att den är så glad! Hoppas att du har det bra trots vändningen på relationsfronten! Känner dig ju inte men blir glad när jag ser dig:)

2012-07-20 @ 19:45:06
Postat av: Marie

hej jeanette! längesen vi hördes av men jag läser din blogg ibland! Läser gärna vidare även om du skaffar lösenord. Kul att se fine Zaks äventyr. kramar marie (mina grabbar hälsar)

2012-07-25 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback