Sköna helg, Goe maden och Fotbollsmorsa!!!

Mmmm, sköna helg! Eller det är klart jobbade fredag natt och det var ju som väntat ingen dans på rosor. Efter de två lugna dagpassen före kan jag dock inte klaga. Ett jädrans körande var det, sängen stod bäddad och väntade på mig lääänge, men jag tog några timmar i sängen på jobb innan jag körde hem till mina två goa killar vid lunch på lördagen. Skönt att stanna kvar nån timmar på jobb och sova så slipper dom smyga runt härhemma. Dessutom är sviddala-sängen skön skön att sova i!!! Jobbade sista natten med V på ett tag, och han var go och gla som vanligt!





Lördagen spenderade vi med enbart en massa familjemys! En runda på lekplatsen i kylan, gungade och busade loss och sen en runda på limhamn, handlade hem goooo mat och hyrde lite star wars film. Sen var det skumbad och soffmys för hela slanten. Denna morsan var dock hyfsat sliten efter alldeles för lite sömn, så jag störtade i säng kl 22 och sov i nästan 11 timmar inna jag vaknade och fick väcka upp lillemannen för dagens fotboll!
På tal om det så är jag härmed en äkta fotbollsmorsa. De, behövde hjälp i klubben med lite administrativa saker och då får man ju ställa upp! Så, nu är det klart!!!









Idag har det som sagt varit fotboll på förmiddagen, sen har vi fixat lite hemma och i eftermiddag har famo varit här på söndagmiddag. Lillemannen och jag bakade lite goa chokladkakor till efterätt!!!







Ikväll har vi haft lite nostalgimys med lilleman framför "Fem myror...", tänk att det funkar fortfarande. Så jäklans pedagogiskt faktiskt! Lilleman gillar det också skarpt!




En annan sak som jag helt glömt att berätta! Råkade halka in på reprisen av "Den sjungande trappuppgången" häromdagen. Ja, jag vet att det "ligger i tiden" och är lite extra tillfixat nu när alla tror att varenda malmöbo går runt med en pistol i fickan, men jag blev helt såld! Vet inte vad som for i mig, bölade nästan hela timmen. Tyckte det var så härligt att se alla människor släppa loss och sjunga hellre än bra. Vet inte vad jag bölade över egentligen, men det var så enkelt på nåt sätt. Härligt att se hela blandningen av folk och alla var glada!
Jaja, lite knäpp är jag ju!

Nu är jag slut i rutan för idag så nu blir det soffan ett tag innan loppelådan kallar in mig för natten!

Kram på er!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott !Fafa

2012-02-05 @ 21:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback